donderdag 2 januari 2014

Ervaring van het eerste semester in mijn tweede jaar.

Tijdens dit semester heb ik ups en downs meegemaakt. Er waren veel groepsopdrachten waardoor je veel moest samenkomen voor een opdracht te maken, wat niet altijd gemakkelijk was. Ik leer hier vooral uit dat sommige studenten een andere visie heeft dan  je eigen visie. Door elk een visie te hebben zal je ruimer naar alles kijken en denken. Zoals hoe je een bepaalde activiteit zal aanbrengen.
Maar hoe moeilijk de opleiding ook is het resultaat die je bekomt en reacties die je krijg van de kinderen zijn onbetaalbaar en geeft je terug energie om verder te doen nadat je een down-moment hebt gehad.

enkele foto's van knutselresultaten:






 
 
 
 
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten