Ik wist niet zeker of je een hoofdletter of een kleine letter moet schrijven, als je schrijft over de seizoenen. Op deze site vond ik wanneer je een hoofdletter moet schrijven. Ik begon eigenlijk zeer hard te twijfelen. dus zocht ik dit op.
Bij de woorden herfst, zomer, winter of lente schrijf je deze zonder hoofdletter
http://educatie-en-school.infonu.nl/taal/9755-hoofdletters-en-kleine-letters.html
Voor de opdracht van didactiek moeten we onderzoeken of er klasdoorbrekend werken aanwezig is op de school waar ik stageloop. Dus nam ik een interview af bij verschillende personeelsleden van de school. Maar ik vroeg me af hoe je een interview het best kunt voorbereiden en ik kwam bij volgende site uit.
http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/2157356/nederlands/item/1302903/een-interview-voorbereiden/
Er hier hoe je een interview moet afnemen.
wat je doet voor het interview.
welke vragen die je stelt (soort vragen, doorvragen,..)
Nog steeds heb ik moeite wanneer ik een d of een t moet schrijven. Dit moet ik studeren voor het examen van taalvaardigheden en ook dagelijks toepassen bij het schrijven van teksten. Daarom heb ik het opgezocht. Ik kwam uit op de volgende site.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/d-t-of-dt
Geen opmerkingen:
Een reactie posten