donderdag 2 januari 2014

Seizoenswandeling

In het eerste semester dit academiejaar moeten we voor een opdracht van wereldoriëntatie 3 gaan wandelen met de kleuters van het derde kleuter. Eerst moeten we als student een zomerwandeling maken, waar we foto's nemen van  stopplaatsen. Bij deze stopplaatsen bekijken we met de kleuters ieder seizoen bekijken wat er veranderd is.

Dit zijn de stopplaatsen waar ik samen met de kleuters bekeken:


 Hier zal ik met de kleuters in de herfst bladeren verzamelen en opwarmingsoefeningen doen.
 Bij deze foto laat ik de kleuters luisteren naar de omgevingsgeluiden.
 

 Hier vertel ik de kleuters een herfstverhaal.

 
Bij de stopplaatsen waar er niets naast staat bespreken we altijd wat er anders is dan op de foto.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten